.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات ۲۵۶ ایرانی در دریای خزر/ مرگ ۳ نفر در دریای مازندران
۲۵۶ نفر در ۵ روز گذشته با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از غرق شدن و مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش شمال نیوزنقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد ، گفت: از ۵ شهریور امسال تا کنون ۲۵۶ نفر از خطر مرگ پس از غرق شدن نجات یافتند.

وی افزود: در این مدت ۳ نفر در دریا‌های عباس آباد و بابلسر به دلیل توجه نکردن به هشدار‌های ناجیان غریق و شنا در منطقه ممنوعه غرق شدند و جان باختند.

کریمیان گفت: ۹ تصادم دریایی شامل برخورد قایق موتوری و جت اسکی به شناگران از اول خرداد امسال تاکنون در دریای مازندران گزارش شد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: تصادم دریایی در دریای بابلسر، چالوس، رامسر و محمودآباد منجر به مرگ ۶ نفر شد.

وی گفت: بیشترین غرقی‌ها در شهر‌های بابلسر، نوشهر، عباس آباد، محمودآباد و رامسر گزارش شده است.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: اکنون ۹۳۰ ناجی غریق، ۱۰۰ جت اسکی و ۱۵۰ قایق و ۴۰۰ ناجی غریق در محدوده طرح سالم سازی دریا برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر هستند.

وی به مسافران و گردشگران توصیه کرد: از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند و خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت رانان و عوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.